سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش در هر حال واجب است . [امام صادق علیه السلام]

انتخاب شرکت نوآوران جوان بعنوان کارآفرین برتر کشور

ارسال‌کننده : ورمی کمپوست دزفول در : 92/6/6 11:48 صبح

همایش فن آفرینی و کارآفرینان برجسته کشور در مرکز همایش های صدا و سیما با اهدای تندیس به شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول به کار خود پایان داد..

یکم شهریور ماه 92 در محل سالن همایش های صدا و سیما جمهوری اسلامی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری همایش فن آفرینی و کارآفرینان برجسته کشور برگزار شد.

بقیه در ادامه مطلب...

 

در این همایش ابتدا آقای دکتر حسن آصفری نماینده مردم اراک و دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و دبیر کمیسیون های پانزده گانه در مجلس شورای اسلامی پیرامون بسترسازی درجهت اشتغال در کشور و مقاومت کارآفرینان در برابر تحریم های خارجی و داخلی سخنانی را ایراد کردند در ادامه آقای دکتر نیسانی فراغ التحصیل دانشگاه کالیفرنیا و مشاور کارخانجات بوئینگ در زمینه تغییر تفکر مدیریتی و عرضه کالای ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت رسیدن به رضایت مشتری سخنانی را ایراد کردند.

در ادامه همایش جناب آقای عطا ا... سلطانی صبور نماینده شهرستان رزن و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات فناوری در مجلس شورای اسلامی در زمینه اهمیت کار ، احترام به کارآفرین ، اصلاح ساختاری در اعتبارات بانکی و تشکیل شرکت های دانش بنیان سخنانی را ایراد فرمودند. در ادامه آقای مصطفی بختیاری پژوهشگر جوان و مخترع نمونه کشور ضمن تشکر از نمایندگان حضور یافته در همایش به انتفاد و نیاز به تغییر نگرش در برنانه سازی صدا و سیما در جهت کارآفرینی اشاره کرد. وی همچنین مطالبی پیرامون کاهش بروکراسی اداری در ثبت مجوزات قانونی، حمایت دولت از مالکیت معنوی ابتکار و اختراع، تامین منابع مالی برای کارآفرینان و اصلاع قوانین مالیاتی در جهت کارآفرینی و اصلاح تعرفه های گمرکی و سود بازرگانی و اصلاح قوانین تامین اجتماعی مطالبی را ایراد نمود.

در ادامه خانم دکتر لاله افتخاری نماینده و عضو فراکسیون حمایت از نخبه گان کشور در مجلس شورای اسلامی مطالبی پیرامون تلاش های صورت گرفته با مسئولین مالیاتی بمنظور توجه به نخبگان و جلساتی پیرامون رفع مشکلات تامین اجتماعی ، توجه به سرمایه های بومی کشور از طرف صدا و سیما ، طرح ایجاد انجمن صنفی ویژه نخبه گان کشور، اصلاح قوانین استاندارد درجهت جداسازی تدوین و نظارت سخنانی را ایراد کردند. درادامه همایش جناب آقای حسین گروسی نماینده و رئیس فراکسیون تولید ملی و عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص توصیه به کار آفرینان در جهت قیمت مناسب و کیفیت مطلوب و استفاده از تکنولوژی روز در تولیدات مطالبی را بیان کردند ایشان همچنین با بیان انتقاد در مورد اینکه در کشور ما استراتژی صنعتی وجود ندارد گفتند آمایش سرزمین و تفکیک استان ها در جهت تولید و گردشگری نیاز اصلی کشور است.

در پایان تندیس ویژه همایش به شرکت های کارآفرین کشور از جمله شرکت نوآوران جوان آوان پارس تقدیم شد.    

در این همایش مسئولین دیگر از جمله آقای دکتر چاردولی نماینده مجلس شورای اسلامی ، آقای دکتر شیبانی ، آقای دکتر صانعی و آقای بنی عامری از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دکتر هادی غنیمی فر رئیس خانه صنعت و معدن استان تهران حضور داشتند




کلمات کلیدی :

دریافت کد ابزار آنلاین
بلاگ گروه مترجمین ایران زمین
Susa Web Tools